В предаването "Още от деня" по БНТ Виолета Комитова, бивш регионален министър и настоящ депутат от партия МЕЧ, коментира актуалната тема за пътната безопасност и едномесечния ултиматум на премиера Росен Желязков към институциите.
"Всички станахме свидетели на този ултиматум. Смятам, че това е кампанийна реакция във връзка с общественото недоволство и е доста популистко като говорене", каза Комитова.
Комитова коментира и има ли държавна политика по въпроса за сигурността по пътя.
"Постоянно се говори за държавна политика и сигурността по пътя, но според мен държавната ни политика се състои от такива епизодични кампанийни акции като сегашната, а това трябва да е постоянен процес", заяви тя.
Виолета Комитова даде яснота и колко средства се отделят от бюджета за пътна безопасност.
"Даваме всяка година по милиард и половина само за поддръжка на републиканска пътна мрежа, която е около 20 000 км. Това е равно на 6 милиона на ден за следните дейности: косене на трева около пътищата, за запълване на дупки, за подмяна на повредени пътни знаци, за маркировка, за зимно почистване и за подмяна на повредени мантинели за катастрофи. Според мен даваме много пари на едни и същи фирми с порочната практика тези фирми да сключват 4-годишни договори. Те трябва да бъдат година за година, защото бюджетите се гласуват година за година. Средства има колкото искате, но те не се изразходват правилно", каза Комитова.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 си дзън
Коментиран от #3, #6, #19
22:00 29.05.2025
2 Така е
22:02 29.05.2025
3 Да те светна по въпроса:
До коментар #1 от "си дзън":
Правя е Комитова за милиардите за ремонт на герберските "пътища". Когато и да вкарат простата и крадлива Тиква в затвора все ще е късно.Коментиран от #13, #14
22:06 29.05.2025
4 Боруна Лом
22:11 29.05.2025
5 Нкоо
22:19 29.05.2025
6 Точно!
До коментар #1 от "си дзън":
Не е важно колко даваме, а на кого и за какво ги даваме. Не можем без да поддържаме пътната инфраструктура, която и без друго е в безобразно състояние, а се действа само "на пожар", с други думи когато вече е станала сериозна беля. Можем обаче и без БОТАШ, но Радев и обкръжението му не могат без комисионни затова разполагаме с "перфектно сключен договор", за което им се полагат комисионни по закон. Нищо, че те сключват договор, който трябва да плащаме ние, а освен него и техните данъци върху доходите, които всеки от нас си плаща от личните приходи.22:20 29.05.2025
7 Удри
Коментиран от #27
22:22 29.05.2025
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Лумпен
Глоби!
Камери в трънките!
Полюцаи в храстите!
Така ще намалеят катастрофите според министъра!
А за асвалт маркировка боли ги у Яя !
Никой не отчита че хората си купуват нови коли за да ги карат а не да се влачат по пътищата..!
Но такива си ги избираме..!
От народа за народа !
22:24 29.05.2025
10 Разбрах
22:24 29.05.2025
11 Промяна
22:25 29.05.2025
12 Бегай
Щом си мълчим и кротуваме ,заслужаваме жалката си съдба!
22:27 29.05.2025
13 Промяна
До коментар #3 от "Да те светна по въпроса:":
ТИ КЪДЕ ПЪТУВАШ А КОМИТОВА КЪДЕ ПЪТУВА БЕЗСРАМНИЦА Е ТАЗИ22:27 29.05.2025
14 Промяна
До коментар #3 от "Да те светна по въпроса:":
ПЪРВО ЕТО ТАЗИ Е ЗА ЗАТВОРА ЧЕ Е БИЛА НА СЛУЖБА И НИЩОООООО НЕ Е СВЪРШИЛА ПЪТИЩА ДО СВОИТЕ КЪЩИ Е ПОСТРОИЛА С ДЪРЖАВНИ ПАРИ ТАЗИ ЗАЩО НИКОЙ НЕ И ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ И ДОКОГА ЗА ЛЪЖИ ЩЕ СЕ ПРИБИРАТ МИЛИОНИКоментиран от #20
22:29 29.05.2025
15 Известни бебета
22:30 29.05.2025
16 Даваме ние баламите
22:33 29.05.2025
17 Демокрация е
22:37 29.05.2025
18 Иван
22:39 29.05.2025
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 АНОНИМЕН
До коментар #14 от "Промяна":
Защо се пропуска, че Комитова е архитект...? Жената е абсолютно некомпетентна по "Пътно строителство"......Aрхитeктитe нямaт пoдгoтoвкa пo cпeциaлнocттa "Пътнo и жeлeзoпътнo cтрoитeлcтвo"...a пък пo "Икoнoмикa и организация нa cтрoитeлcтвoтo" ca пълнa cкръб...Тази нe e нaяcнo c бaзoви пoлoжeния в cтрoитeлcтвoтo нa пътища.Проблемът с качеството е , че нормите по които се изпълнява пътното платно са от преди повече от 20 години, когато интензивността на движението беше ниска, сегашната интензивност на движение е поне 100 (сто) пъти по-висока от тогава, но продължава да се строи по старите тертипи...и в резултат се явяват неравности и се правят чести ремонти и ремонти на ремонтите.
22:59 29.05.2025
21 То не е само да Даваш !А и да знаеш !На
А и да знаеш !
На Кого и За какво ги Даваш !
Което Означава !
Че трябва да си Топ Професионалист В Областта си !
Но Очевидно Това Не е Така !
23:06 29.05.2025
22 Комитова
23:16 29.05.2025
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Топч0
23:22 29.05.2025
25 🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬
23:30 29.05.2025
26 ало, броячката на камиони
колкото за 200 км магистрали
23:35 29.05.2025
27 това
До коментар #7 от "Удри":
е било отдавна и и се полага23:36 29.05.2025
28 Куче влачи рейс
00:24 30.05.2025
29 мда
00:38 30.05.2025
30 давате
00:41 30.05.2025
31 Гост
Но можеш да караш като калинка от една партия в друга само и само да си депутат.
Срам и позор от такива н.екадърници!
04:16 30.05.2025
32 Истината
06:20 30.05.2025
33 Вие знаете ли колко са 800 милиона евро
06:49 30.05.2025
34 Михаил
Не е важно колко даваме, важен е краен ефект!
Какво правихте когато бяхте министър?
Вместо да създадете ясни критерии по поръчки - нищо не направихте,даже спряхте повечето ремонти!
Вместо да създадете нови добри правила- на пример- най добри и качествени матеряли на най ниска цена, до днес се ползва най ниска цена!
И как искате да имаме добри пътища?
В место да се влага най добро ние си гледаме цената и после имаме ефекти!!
07:09 30.05.2025
35 А бе
07:37 30.05.2025
36 резервист
07:56 30.05.2025